Details, Fiction and webmehr

Wiki Article

رییس مجلس خبرگان رهبری لزوم رعایت حق افراد در دفاع از خود را از دیگر محورهای مهم سخنان رهبری دانست و خاطرنشان كرد: این موارد (محورهای سخنان رهبری) می‌تواند ملاك عمل قرار گیرد و یك وظیفه قانونی است واگر مباحث افراد صاحب نظر مورد عمل قرار گیرد می‌توان شرایط بهتری در جامعه پیش بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار سياسي «فردا» با اشاره به طرح اتهام برخي از خبرگزاري ها و روزنامه ها به "سيد حسن خميني" يادآورشد: بيت امام راحل از چنان قداستي برخوردار است كه تمامي ملت ايران و ديگر ملتهاي مسلمان تا صبح قيامت بدهكار حضرت امام و فرزندان ايشان هستند.

مهدی میردامادی را هم ساعت ۲:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در خانه‌اش گرفته‌اند. مهدی میردامادی پسر محسن میردامادی، دبیرکل حزب مشارکت است که بیش‌تر از ۹۰ روز است در انفرادی است.

.. به حمایت از شما برخاستند تا انقلابی را که خون های پاک عزیزان شان در پایش ریخته شده بود، از کج فهمی و انحراف نجات دهند. شما نقطه

هاشمي رفسنجاني همگان به ويژه فعالان در عرصه سياست را به رعايت اخلاق و تقوا دعوت كرد و گفت: رعايت نكات اخلاقي، توصيه‌هاي اسلام و نحوه عملكرد ائمه در برخورد با مسائل جامعه و مردم مي‌تواند نظام اسلامي را به عنوان الگوي جهاني مطرح سازد.

    طراحی کامل قابلیت responsive یا واکنش گرا برای نمایش وب سایت روی تمام دستگاه ها

De leeftijd is een indicatie serieus te overwegen op een Internet site, de oudste is een Web site heeft waarschijnlijk veilig te zijn

وي افزود: البته اين تحريم ها و مشکلات عوامل ديگري هم دارد از جمله اين که اين انقلاب ماهيتي دارد که قدرت هاي صاحب نفوذ نمي خواهند اين انقلاب موفق باشد.

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

 اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم .

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

آیا الان آن مقدار فرصت و سرمایه مازاد داریم كه در آن اوضاع وارد بشویم و ریسك آن‌را بپذیریم یا نه؟! باید در واقع یك دروان تثبیت را در روابط بین‌الملل آغاز كنیم و به یك روابط پایدارتر ‌برای استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی برسیم.

آيت الله رفسنجاني در ادامه درباره موضوع هسته اي خاطرنشان کرد: مساله دستيابي ايران به تکنولوژي صلح آميز هسته اي موضوعي است که در دوران رژيم ديکتاتوري سابق اين اتفاق نزديک بود روي دهد و ما از آن برخوردار شويم به طوري که چند نيروگاه در دست ساخت بود.

Report this wiki page